top of page

3 דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את הביטחון עצמי של הילד שלך

במאמר זה נציג לכם 3 טיפים לשיפור הביטחון העצמי של הילדים שלכם

3 דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את הביטחון עצמי של הילד שלך

זה לא סוד שביטחון עצמי הוא מרכיב הכרחי בהצלחה בכמעט כל תחום. בין אם זה הצלחה חברתית, הצלחה בלימודים, הצלחה עסקית, או הצלחה במשפחה. ביטחון עצמי הוא משהו שאנחנו מרגישים בעצמנו ובו זמנית משדרים לסביבה שלנו. היחס שאנחנו מקבלים מושפע רבות מהביטחון העצמי שאנחנו משדרים.


ממה מורכב ביטחון עצמי?


ביטחון עצמי מורכב מערך עצמי ואמונה במסוגלות שלנו להביא להצלחות. תחושת ערך עצמי ואמונה במסוגלות מושפעת בעיקר מחוויות העבר שלנו. אדם שיש לו הוכחות לכך שהוא בעל ערך, ירגיש בעל ערך. אדם שאין לו הוכחות שהוא בעל ערך, ירגיש שהוא לא מספיק טוב ויהיה עם ביטחון עצמי מופחת.

אז איך אפשר לשפר את הביטחון העצמי של הילד שלכם?

  1. תאפשרו לו להצטיין במשהו - הצטיינות בתחביבים מעצימה את תחושת הביטחון העצמי של הילד כאשר הוא מוכיח לעצמו שוב ושוב שהוא מצליח במשהו. אימוני קרב מגע לילדים יכולים להיות המסגרת שבה הילד שלך מוצא את אזור המצוינות שלו. דרך האימונים המסודרים, ויחד עם המדריכים המומחים שלנו, הילד שלך ימצא את החוזקות שלו ויראה שההצלחות שלו הם שלו ולא של אף אחד אחר.

  2. תקיפו אותו בסביבה מעצימה - האופן שהסביבה מדברת אל הילד משפיעה על האופן שהוא תופס את עצמו. אם הסביבה תחמיא לו על ההצלחות שלו, בסבירות גבוהה יותר הוא יאמין שהוא מוצלח. אם הסביבה מורידה אותו ומדגישה את הכישלונות שלו, הוא עלול להאמין שהוא כישלון. באימוני קרב מגע לילדים המדריכים שלנו מקפידים על להדגיש את ההצלחות יותר מאת הכישלונות. כל תיקון מגיע עם התלהבות מהמסוגלות שלו. כל טעות היא חלק מהדרך שלו להצלחה. באימוני קרב מגע המתאמנים לומדים שהקשיים, האתגרים והכישלונות הם חלק מהמסע להצלחה ומימוש ולא תוצאה סופית.

  3. תנו לו הוכחות לכך שהוא מתקדם ומצליח - ככל שיהיו לו יותר הוכחות לכך שהוא מתקדם, ככה הוא יאמין על עצמו שהוא יותר מצליחן. באימוני קרב מגע, הילדים עובדים תהליך התקדמות מסודר עם חגורות, מבחנים חודשיים ותוכנית ברורה ושקופה לכל מתאמן כדי שכל אחד יוכל לדעת איפה הוא בתהליך ההתקדמות שלו ומה עליו לעשות כדי להתקדם. כדי להעצים את המתאמנים שלנו אנחנו מקיימים מבחנים חודשיים כדי שנוכל לחזור ולהדגיש את ההצלחות.

אימוני קרב מגע נועדו לשפר את הביטחון הבסיסי ביותר של - הביטחון הקיומי. היצר הכי חזק אצל כל אדם הוא היצר ההישרדותי. כשמתאמנים בקרב מגע, אנחנו מוכיחים לעצמנו שאנחנו מסוגלים להגן על עצמנו מפני מגוון רחב של איומים. היכולת הזאת, עם הזמן, נהפכת להיות המרכיב היסודי ביותר בביטחון העצמי של הילדים.


אימוני קרב מגע בהדרכה מקצועית היא הדרך המהירה ויעילה ביותר להגדיל את הביטחון עצמי.


כל המדריכים של בית הספר לקרב מגע והגנה עצמית iKravMaga עברו הכשרה של איך מדריכים ומעצימים את הילד שלך בצורה המקצועית ביותר.


המדריך הראשי של בית הספר הינו אמציה פנסטרהיים. מעבר להיותו מומחה להדרכת קרב מגע, אמציה בעצמו מנחה ומטפל בילדים ונוער הסובלים מביטחון עצמי נמוך באמצעות שיטת NLP.


ילדי בית הספר לקרב מגע iKravMaga מקבלים את המסגרת הטובה ביותר להעצמה והקניית כלים להגנה עצמית.

במאמר הזה הצגנו כמה דברים שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את הביטחון העצמי של הילד שלך.


אם נסכם את כל מה שנאמר להמלצה אחת: תנו לנו להיות חלק מתהליך ההעצמה של הילד שלכם. תתקשרו עכשיו לתיאום אימון ניסיון: 054-4934038


לחצו כאן כדי להשאיר לנו הודעה

אודות בית הספר לקרב מגע
iKravMaga

I-KRAVMAGA הוא ביה"ס הגדול בישראל לקרב מגע. אשר מספק חוגי קרב מגע לילדים, חוגי קרב מגע לילדות, חוגי קרב מגע לנוער, חוגי קרב מגע לנערות, חוגי קרב מגע לבוגרים, חוגי קרב מגע לנשים, קורסי קרב מגע, קורסי הדרכה, ועוד..

 

בית הספר נוסד על ידי ד"ר אביעד סגל, בעל ניסיון של מעל 30 שנה בקרב מגע, שבמהלכם כיהן במשך 6 שנים כיועץ למשרד הבטחון, בהן עסק בתכנון והטמעת תוכנית הכשרה ליחידת עילית, עמה זכה באליפות צה"ל. לאחרונה היה שותף ליצירת הבול הרשמי של מדינת ישראל אודות קרב מגע.

המדריך הראשי של ביה"ס הינו אמציה פנסטרהיים, בעל חגורה שחורה - דאן 3, מומחה להדרכה אזרחית , בוגר יחידה מובחרת, מנחה ומאמן להעצמה, חוסן, ביטחון עצמי, ומנהיגות בקרב ילדים ונוער. 

bottom of page